dimecres, 10 de març del 2010

RECORDS DE IUKAIDÍS I EXPERIÈNCIES AMB LA MOMO

Holaaa Iukaidis!
Soc la Momo. Les monitores m'han fet un encàrrec molt especial,m'han demanat que sigui jo qui expliqui l'última aventura que hem passat junts.
El passat cap de setmana ens vam tornar a trobar a un lloc peculiar, estàvem a la Fortalesa de l'Emperador Xin Güin. Amb ell vam fer jocs divertits per trobar els dolços que tan li agraden i que la seva família havia amagat. Després de molts esforços els vam aconseguir i ho vam celebrar gaudint dels dolços de l'Emperador.

M'haig de disculpar, ja que el diumenge vaig desaparèixer, però ja sabeu que són poques les persones em poden veure. Qui era tota aquella gent?? M'ho heu d'explicar..
Ens veiem aviat, que ja tinc ganes de tornar-vos a veure.

Una abraçada molt forta

MoMo